vilken toppen dag!

Haft en helt strålande dag på kupolen med en alldeles för härlig vän!:D hihi!
Vi fikade på wanye´s, cahi latte och kockos boll. Riktigt gott!  Och det var inte bara jag som sken som en sol utan också solen själv, ååhh!:D  
- Åkte hem med pappa ungeför för en kvart sen och nu sitter jag och äter bearnaise chips, hahhhhhaa vilket svullo jag är! :D   Jaja whatevver!!!      Carro kommer snart hit och underhåller mig ett tag så det blir toppen!

Invigde min nya vårjacka idag men såklart glömde jag att ta kort.. haha och jag är för lat för att göra det nu sry! Slänger in en bild på det fina vädret ist! Inte helt fel;)





Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: OOOH vad roligt:D var det första gången du ens såg han irL?:D

2011-03-16 @ 17:55:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sarah

hehehe ok=)

2011-03-16 @ 19:23:08
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0