tummen upp för brun utan sol!

Godmorgon söndag!

Sov riktigt länge idag.. enligt mig eftersom jag inte brukar sova så länge på morgonen. Låg faktiskt i sängen till halv 12, såå sköööönt!!:)  Börjat hosta en hel del.. pappa har nyss haft lunginflammation så vi får hoppas på att jag bara fått lite hosta och inget mer. Det som är jobbigt är att jag låter som en kråka när jag pratar.. haha!
Nu ska jag hoppa in i duchen en sväng och sedan smörja in mig med brun utan sol. Känns som all färg förvunnit, inte solat på ett tag heller men det ska jag ändra på! 

Rekomenderar Åhlens brun utan sol för er som vill ha en perfekt brunhet!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag vågar typ inte använda brunutansolkrämer! Det känns som att dom ger så ojämn brunhet D:

2011-03-13 @ 16:05:23
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0