söndag 23 januari

hej sötnosar! ♥

igår - drog till skolan runt halv 11.. haha segt!   blev ändå så ganska kul när man väl kom dit , ska inte klaga! :)
tog lite blodsocker prov och delade ut lappar med jannica. Följde sedan med Ludvig hem en stund och åt kladdkaka med ( OVISPAD ) grädde.. ja ovispad är godast!!    Sedan skjussade hans pappa hem oss till mig och då tillbringades kvällen hemma hos mina kusiner, åt middag å spelade giutar hero, haha måste säga att det inte är min grej. Jaja nog om gårdagen!    Nu sitter jag och ludvig i soffan och har nyss ätit saffrans semlor, hihi mumms! 





höres senare! ;)

Kommentarer
Postat av: zarah

du är snyggg!!

2011-01-23 @ 15:55:09
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha :D om du ryms i väskan ;D

2011-01-23 @ 18:30:40
Postat av: lovisa

sv: ja absolut! spec om du inte har tillgång till gym eller liknande är det jättebra pass att köra hemma:)

2011-01-23 @ 19:24:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0