kvällsmacka och te

Söndag kväll!



Vilken underbar helg jag haft!:) Spenderat hela helgen med kristoffer och Carro i lördags. Vilken kväll lär jag då säga! Riktigt lyckad!!   Vi lagade mat och drack rosé vin:)  mycket gott!  Satt och pratade ute på altanen hela kvällen, spelade musik på spotify och ja en riktig toppen kväll blev det! 

Idag har jag och älskling bara tagit det lungt och solat nästan hela dagen! Vilken strålande dag!
Satt med shorts och t-shirt och ändå var det för varm.. välkommen sommaren!!   
Och nu känns det genast tomt när kristoffer åkt hem, saknar honom redan! Nu ska jag kolla på en film som börjar nu på 1an " brottet och straffet " lite te och kvällsmacka till också! Vi höres mer imorgon efter skolan!   Äntligen är OP2 tillsammans igen!:D

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0