Bilder från valborg!

Måste böja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen! 
Jag var som sagt halft död igår.. haha rent ut sagt bakis som fan, jag och kristoffer sov hela dagen.. haha!
Valborg blev en sjukt lyckad kväll med mycket galenskaper och skratt!:D Tänker inte gå in på nå detaljer osv.. haha men en riktigt lyckad kväll / natt med om absolut bästa människorna!! Jag säger bara stackars matilda som fick städa dagen efter så ett stort TACK till världens bästa! 

Tänkte slänga in lite bilder sen kvällen! " dålig kvalité, jag vet " hah..

















Avslutar med en super snygg bild på mig och min BFF youcef!:D

_________________________________

Ja måndag idag och jag är ledig! Vi fick vara hemma och göra uppgifter idag så det var riktigt skönt!
Känns verkligen värt att få vara hemma en extra dag och komma tillbaka till det " normala " efter valborg, haha kan liksom behövas! Men idag mår jag iaf bättre än igår så det är skönt:)  Ont i bihålorna bara.. kan vara p.g.a min jävla förkylning..  aja jag måste sätta igång och plugga lite nu! Höres senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0