En riktigt bra tisdag!

Hemma igen efter en toppen dag!

Åkte ner till stan för att möta upp Matilda och Youcef där youcef skulle pierca tungan och då följde jag och Matilda med som stöd:) Lite läskigt det var att kolla på men tur att det gick så fort iaf! Sedan gick vi till kupolen och chillade runt lite och jag hittade lite små stuffs som jag köpte " bild kommer sen ".   Jag och Matilda hittade one pice som vi provade och youcef var fotografen:D hahaha snyggt att vi sprang imellan provhytterna med one pice..  Vilken häng röv jag fick i den men gaaaash va skön den var!!

Ni är världens bästa vänner man kan ha, jag älskar er



________________________________________

Sedan kom kristoffer och hämtade mig på kupolen och vi stack vidare för att fixade dricka inför sista aprill. Sedan stack vi hem till honom och gjorde i ordning saft, bullar och kakor:)  Vi hade igentligen planerat att äta glass ute i solen men eftersom det började regna osv så bestämde vi oss för att göra lite mys hemma ist! Och till middag gjorde vi i ordning vofflor med jordgubbs sylt och glass:D inte alls tjocka av oss idag! hihih
Verkligen lyckad 1 månads dag med min underbara älskling!
- nu ska jag lägga mig framför teven och ta det lungt.. funderar på att lägga mig tidigt idag så jag blir frisk fort nu:)


Kommentarer
Postat av: therese

vart hittade du onepiecen ?:-)

2011-04-27 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0