lördag

hej finisar:)

inte mycket bloggande har det blivit.. varit ganska upptagen med både det ena och det andra. Igår var jag på kupolen och träffade mikaela, vilken härligt tjej asså!      Fick med mig ett nagelack och en t-shirt hem.
och ja, resten av kvällen spenderades med ludvig:)



Min lördag - vaknade runt 11.00 , tog det lungt och fick jätte god lunch hos mormor och morfar. Söta dom är! 
Sedan kom världens bästa caroline , te, tjejsnack, måla naglarna och lite sånt.  Ikväll bär det av till Elin, vi får väl se vad som händer där. Måste fixa lite cider och sånt till kvällen också, fixa mig och allt så vi höres mer imorgon när jag har mer tid!      Hoppas ni får en jätte bra lördag:)  

många pussar på er

Kommentarer
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

aaaw, vad jobbigt gumman..

Får man fråga varför?

Du behöver absolut inte svara om du inte vill <3

2011-02-13 @ 10:32:57
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Kristin!

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 14:52:21
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0