mys fredag

Underbart med fredag!

Gjorde min sista dag på apun idag.. gud så trist det känns att lämna allihopa! Haha det har liksom blivit som arbets kompisar men som tur är så kanske jag får komma dit i sommar och jobba lite så vi får hoppas på det!:)
Hade med mig lite äppel paj osv som vi fikade med som avslutning! 
- Nu ska jag duscha och packa ihop mina saker för ikväll sover jag hos min underbara älskling som jag saknar hur mycket som hellst!!

min söta kisse



Uppdatering nästa gång blir nog imorgon men ni får ha en jätte bra fredag allihopa!:)
puuss & kram

Kommentarer
Postat av: sarah

aaa =/ jo da bara bra tröt som fan skönt med lov nu =)

2011-04-15 @ 21:29:13
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0